יום ו', ח’ באדר תשע”ח
דף הבית
הכיתה שלי חדר מורים אלבום תמונות
תרגיל למידה בשעת חירום

כעת התרגיל. א. יש להיכנס ל"כיתה שלי"ב. להקליק על הכיתה בה אתה לומד.ג. להזין את שם המשתמש והסיסמה שקיבלת מהמחנך.(של אתר בית הספר)ד. להיכנס לתרגיל ולפעול לפי ההנחיות של המורה. בהצלחה. *** כל מי שישתתף בתרגיל יזכה בפרס השתתפות. במידה ולא הצלחתם, אנא פנו למחנכ/ת הכיתה והם ישמחו לעזור לכם.
קרא עוד...
רישום לכיתה א' לשנה"ל התשע"ט

קרא עוד...
עבודה בעת הדעת

לאחר שתכנסו ללינק "כניסה לעבודה בעת הדעת" תתבקשו להקליד שם המשתמש וסיסמה: נא ללחוץ על ציור הינשוף למטה דרך הסיסמה האחידה של משרד החינוך ( למטה ציור ינשוף מצד ימין).למי שלא הצליח להתחבר דרך הינשוף נא לפנות למוקד הססמאות של משרד החינוך. צריך לאשר אם נפתח לכם חלון קטן למעלה בצד ימין במסך. כמו כן לבטל חסימת adblock אם יש לכם תוסף כזה בכרום. (מצורף דף הסבר ב word). תמיד אפשר לקבל תמיכה דרך המוקד של עת הדעת.מוקד התמיכה של עת הדעת - טלפון: 073-2774800 דוא"ל: support-il@timetoknow.co.il
קרא עוד...
רשימת ספרי לימוד לשנת התשע"ח

קרא עוד...
זה"ב - זהירות בדרכים לקראת הקיץ.

נבקשכם לשיתוף פעולה בנושא.נבקשכם להוסיף תמונות לאלבום ביה"ס בנושא זהירות בדרכים.להעלות תמונות שלכם ובני משפחותיכם לדוגמא: חגורים בחגורה,עוברים במעבר חצייה,רוכבים על אופניים עם קסדות על הראש ועל זו הדרך...
קרא עוד...
מסיבת סיום חמשה חומשי תורה של כיתות ה'

מסיבת סיום לימוד חמשה חומשי תורה של תלמידי כיתות ה' גרמה להתרגשות והתרוממות רוח.
קרא עוד...
דבר המנהל

דבר המנהל, הרב ירון גיאת
קרא עוד...
תחרות סייבר לאומית - כניסה עם הקוד והסיסמה האחידה שמחולקת בימים אלו.

משרד החינוך יוזם את אליפות הסייבר הישראלית לתלמידי ב' - יב' מתוך מטרה להגדיל את מספר התלמידים השולטים בסביבה טכנולוגית משתנה תדיר ומכירים את יסודות התכנות.תלמידי יסודי וחטיבות ביניים ילמדו תכנות בסיסי.תלמידי התיכון שיודעים כבר לתכנת, יונחו על ידי מדריכים (מנטורים) מהתעשייה כדי לשכלל יכולותיהם לרמות חשיבה גבוהות
קרא עוד...
לוח חגים וחופשות

להלן לוח החגים והחופשות לשנת הלימודים ה'תשע"ז
קרא עוד...
לוח צילצולים

להלן לוח הצלצולים של בית הספר
קרא עוד...
כבוד הבריות בחיים האמיתיים וברשת.

להראות סרטון ולתת שיעור בנושא התנהגות ברשת ובחיים בכלל. צפו בסרטון הקצר והעבירו את המסר. כמובן לדבר על כך שצריך לנהוג בכבוד ולא להיגרר להתנהגות שלילית.
קרא עוד...